lördag 27 december 2008

Nya häxtider!!








Vilken tur jag har som har folk i min närhet som förstår att det är viktigt att äga en häxperuk! Annars skulle man ju kunna tro att man blir bedömd som lite galen och icke tillräknelig om man önskar sig en häxperuk i julklapp.


Det var faktiskt vad jag trodde att de skulle tänka. "Nu har det slagit slint på morsan. Såna där fånerier bryr vi oss inte om" trodde jag att de skulle säga när jag framförde min önskan. Men icke!! Jag fick den! Så nu är jag fullt utrustad för häxturneer igen. Blåkulla och Snickaregården och alla andra som behöver en lagom farlig häxa: Here I come!


Så var det lite vardagligt skryt också: Johnsons julgran är ovanligt vacker i år. Kolla själva!


8 kommentarer:

Anonym sa...

Va, är det peruk?

Skogsviola sa...

Jättesnyggt, både häxa och gran. Själva har vi i år den fulaste gran vi nånsin har haft, men det är inte vårt eget fel. Jag ska visa den när jag har tid att börja blogga igen.

Pravda daily sa...

Häxa i folkets tjänst!

Du är den bästa häxa man kan tänka sig!!!

lugnåfin sa...

Världens snyggaste häxa!!!!!!!
Inte ens Nathalie kan tycka att du är en "brölev" längre.
Yusen nyårskramar från en fortfarande tacksam dotter.

lugnåfin sa...

Tusen nyårskramar menar jag!

Anonym sa...

Tjusigt! Det där blev ju nästan The Norrländskt Utseende, dvs tvåfärgat hår. Tycker det är en synnerligen normal julklapp.

Långa Skuggan sa...

Åsna: Tack för det. Det är alltid skönt att höra att man hör till de normalas skara.

Anonym sa...

Jag vet, det tycker jag också. ;)