tisdag 11 augusti 2009

Dom sköter sig, Andersson och Pettersson

Konstigt ändå hur livet kan förändras! Andersson och Pettersson, som knappast tillät mig att hasa mig fram mellan köket och sovrummet för bara några månader sedan, tillåter sin ägarinna att ägna sig åt nedanstående stolligheter utan att protestera det minsta dugg! Hur kan det vara möjligt? Jag är synnerligen tacksam för att dom ännu en gång beter sig som jag önskar. Jag klarade hela linbanegången med bara lite hjälp runt de tjockaste trädstammarna. Hur ska det bli när jag blir 80? Jag bara undrar med denna föryngringstakten..




5 kommentarer:

Fru Decibel sa...

Barnen ser sunt skeptiska ut: Nu har den där tanten lagt beslag på våra leksaker igen.....

Åsna sa...

Akrobatik på hög nivå. Jag tycker mig lyckas läsa på läpparna att du utstöter apvrål också. Oh-oh-oh-oh?

Skogsviola sa...

Det handlar väl om cykling och points!?

busjossan sa...

vad bra!! hoppas att det förblir så nu då

lugnåfin sa...

Tja, det kan ju bli så att du får hoppa omkring som min kära lillebror om du inte tar det lite lugnt, men det är nog onödigt att säga det till dig du gör ändå som du vill och tur är väll det egentligen.
Kram