onsdag 28 oktober 2009

Alla sätt är bra...

Jag fattar inte att det där sista kilot ska vara så himla svårt att bli av med. Här har man tappat 17!!! kilo ganska enkelt utan alltför stora uppoffringar. Nu är det bara det där sista kilot kvar, och det är segt som rackarn. Någon kanske tänker att det kan väl inte vara så viktigt med ett enda litet kilo!! Hon borde väl vara nöjd och belåten nu. Men då har man inte förstått storheten i att ha nått målet och fått applåder av viktväktargänget och erhållit en nyckel minsann som betyder att man har klarat hela vägen och blivit nästan en guldmedlem!! Dit vill jag komma!Nu funderar jag på om det finns nya knep att gå ner i vikt som inte viktväktarna vet om. Dom har ju annars många bra idéer om hur man ska förhålla sig till mat och ätande. Dock har jag inte hört dem prata något om Kajsa Manskogs förhållningssätt till mat.

Min nya matintagsvariant kanske kan bli att ta efter henne? Man vet ju aldrig..



4 kommentarer:

Anonym sa...

Kajsas huvudtes är att all mat som går att suga i sig är bra mat. Fast föda bör man undvika att stoppa i munnen så gott det bara går. Prova det, det kanske hjälper!

Kram från Lina

Långa Skuggan sa...

Och det där med tallrik verkar inte vara så viktigt

dannedizel sa...

bastu och ricinolja i en ljuv combo, kanske?

Fru Decibel sa...

Lunelax